Anasayfa » SaÄŸlık

Felç Riskini Çay ile Azaltın

1 Mart 2009 4 views Yorum Yok

cay
Hergün sabah kahvaltısında yada yemekten sonra içtiğimiz çay felç riskini azaltıyormuş.Günde içeceğimiz 3 bardak çay ile bu riski en aza indirmek mümkün oluyor.
California Üniversitesi’nden bilim adamlarının yaptığı araştırma, çayın, felç ihtimaliyle mücadelede güçlü bir silah olabileceğini ve günde 3 bardak siyah veya yeşil çayın, felç riskini beşte birden fazla, yüzde 21 oranda azalttığını gösterdi.
İngiliz Daily Telegraph gazetesinde yayımlanan araştırmayı yürüten bilim adamları, siyah ve yeşil çayın, içerdikleri hücre koruyucu antioksidanlar nedeniyle benzeri faydalı etkilere sahip olduklarını söyledi.
Çayın bu anlamda vücudu nasıl etkilediği konusunda net bilgiye sahip olmak için daha fazla araştırma yapılması gerektiği belirtilirken, David Geffen Tıp Fakültesi’nde görevli Prof.Dr.Lenore Arab, çayın içindekilerin, damarların hasarını azaltabileceğine inanıldığını ifade etti.

Etiketler: , , , ,

Bir yorum yazabilir, sitenizden takip edebilir ya da RSS kaynağı ile yeni içerikleri takip edebilirsiniz.

Yorum Yaz!

Lütfen a?a??daki bilgileri eksiksiz doldurarak yorum gönderin...

Bu etiketleri kullanabilirsiniz:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>